HA KUL MED KAMERAN

Det finns massvis med roligt du kan göra med kameran. Både på systemkameror samt digitalkameror. Själv har jag en digitalkamera, fast den inte har samma funktioner som en systemkamera kan jag låta kreativiteten flöda! Det går att hitta på massvis med skojigt med kameror. Tänk ut något kul och testa! Övning ger färdighet som man brukar säga. Själv hittar jag alltid på något kul med min kamera och det blir oftast något kul! Här under kommer några exemplar på roliga saker du kan göra med framförallt digitalkameran, inspireras gärna! Testa & försök själv! (Båda exemplaren under ko  jag på själv!)

Här har jag först tagit handen för kameran i ca. 3 sekunder, sedan tagit bort handen. (Ta helst tröjan så det inte blir små fläckar). Efter du tagit bort handen blir det nästan som en frän effekt, suddigt & häftigt.


Hoppa och skratta! Det blir jätteroliga bilder att titta på.

Postat av: Helina<3

hej! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar!

kraaam;)

helina<3

2011-04-24 @ 19:23:13
URL: http://helinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: