SATURDAY MORNING

Godmorgon! Steg upp klockan 9 idag, var pigg faktist. Läste en bok samt tittade på teve just på morgonen. Åt nyss frukost, men nu ska jag iväg till biblioteket och lämna lite böcker. Hur ser er dag ut? Numera måste jag kila iväg till biblioteket, ska se om min bok jag stått på kö på kommit än. Ha det bra, puss! Förresten - boktips: Livet på en kylskåpsdörr (skitenkel, men otroligt bra)
Dagens schema ser ut så här:
  • Fira farmor, farmor & farfar ska fira mig
  • Titta in i min mormor & morfars nya lägenhet + fikastund
  • Godis- och filmkväll + en lååång lässtund

Postat av: Angel

Hej!

Just nu har vi en veckans blogg tävlig på våran blogg. Vinnaren få en länk till sin blogg på tre olika bloggar. Så om du skulle vilja vara med är det bara att kika in på vår blogg och skriva en kommentar att du är med! Kram!

2011-04-05 @ 22:28:32
URL: http://bananamonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: